Najlepszy trening Street Workout dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych

Najlepszy trening Street Workout dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych


Ten patent stosuje bardzo wielu zawodników z czołówki sylwetek tego sportu. Na podstawie swoich obserwacji i obserwacji osób z którymi zdarza mi się trenować, śmiało mogę napisać, że jest to najlepsza opcja dla ludzi którzy już trochę poćwiczyli. Jest proste, szybkie i skuteczne w rozwoju siły i sylwetki.

Najlepszy trening Street Workout dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych

Na początek jeszcze omówmy użycie tutaj słowa "Najlepszy trening Street Workout". Jasną sprawą jest, że nie możesz tylko tak ćwiczyć, bo ciało się przyzwyczai i po jakimś czasie nie będzie progresu. Po za tym każdy jest inny i dla Ciebie może być coś innego najlepszą opcją. Ale tym razem skupmy się na mojej dzisiejszej propozycji najlepszego treningu Street Workout!



Czy jesteś średnio zaawansowany i zaawansowany?
Kto to taki? Moim zdaniem średnio zaawansowany jesteś gdy:
- Potrafisz dobrze podstawowe ćwiczenia kalisteniczne
- Potrenowałeś już co najmniej 3 miesiące
- Podciągniesz się nachwytem 10 razy
- Zrobisz 10 dipów
- 20 pompek
- Jesteś już obeznany ogólnie z tematem

Jeśli potrafisz więcej, ale krócej trenujesz niż te 3 miesiące, to i tak poczekaj. Wyciągnij ze swojego aktualnego treningu maksimum korzyści i daj swojemu ciału czas. Zwróci Ci się z nawiązka w przyszłości : )

Co daje ten trening? Ogólny rozwój ciała, muskulatury, siły, wytrzymałości. Pełen pakiet, zdrowego i silnego ciała.


Plan wygląda tak:

- Rozgrzewka
- Nauka umiejętności: jakieś muscle upy, back levere, flagi czy co tam sobie Ziomeczku chcesz wykminić : ) Poświęć na to 15 minut co najmniej, a optymalnie 30 minut. Niektórzy trenują dłużej, musisz sam wyczuć ile możesz i jakie masz ambicje. Ale opanuj swoje Ego i zacznij spokojnie z długością tej fazy treningu. Wszystko i tak przyjdzie w swoim czasie.
- Baza czyli robimy fajną drabinkę, którą opisze poniżej!
- Koniec, rozciąganie i prysznic, a potem dobra szamka i lodzik wieczorem, czy co tam lubisz



Proste prawda? :)

Najważniejszą częścią, która będzie przełomowa dla Twojego życia jest ta drabinka, którą trenujemy fundamenty siły i rdzeń Twoje mocy.



Tutaj pisałem ogólnie o idei treningu drabinkami i co to w ogóle jest: Trening piramidalny

Wybierasz sobie 3 ćwiczenia. Np Podciąganie nachwytem, dip, pompka.

Robisz 1 podciągnięcie, liczysz spokojnie do 10 (10 sekund przerwy) i robisz jednego dipa. Liczysz do 10 i robisz dwie pompki (pompek raczej robi się więcej wiec co dwie : ) no chyba że to trudniejsza odmiana, to robisz co jeden). Wstajesz z ziemi, liczysz do 10, zapisujesz tą rundę w zeszyciku, i po 10 sekundach robisz 2 podciągnięcia. !0 sekund przerwy, odmierzane liczeniem, dwa dipy, przerwa, 4 pompki. I tak do serii w której nie dasz rady. Jeżeli w jakimś ćwiczeniu odpadniesz, a innych masz siłę, to robisz tylko te w których masz siłę do końca.



W rozpisce będzie to wyglądać tak:

1/1/2[2/2/4[3/3/6[4/4/8[5/5/10[6/6/12[7/7/10[5/6/x

Jak widzisz, koniec był przy pompkach, bo nie podołałem i w następnej rundzie już tego nie robiłem, ale skończyłem się przy dwóch pozostałych ćwiczeniach, niestety nie przy kobiecie( ;P ).

Ćwiczenia możesz sobie dobrać również pod naukę umiejętności, np: Podciąganie, pompka, wznosy nóg, albo pompka, podciąganie, podciąganie w tucked front lever. Możesz dodać jakieś ciężary jak Ci na jakiejś partii zależy, np podciąganie, dip, uginanie ramion ze sztangą.

Możesz robić 2 ćwiczenia, albo aż 4 wrzucić do rutyny. Opcji jest wiele, testuj, ale trzymaj się podstaw.

Jak często trenować?
Nie mniej niż 3 razy w tygodniu. Niektórzy nawet trenują 7 dni w tygodniu i później 1-2 dni przerwy. Trenuj i eksperymentuj jeśli masz ochotę i ambicje : )

Koniecznie zapisuj sobie to w zeszycie. Jak wiesz, że brakuje Ci jednego powtórzenia żeby przebić ostatni trening, to nie poddasz się i wywalczysz to powtórzenie. Będziesz też kontrolował postępy i wiedział czy się rozwijasz i w jakim tempie.

Nie zapomnij raz w tygodniu zrobić nóg!

Podoba się? Zostaw lajka na Facebook Paweł Trenuje lub moim Instagramie Imnotokej.

Zobacz jeszcze:
Trening Street Workout pod umiejętności
Street Workout dla zielonych + Łatwy plan treningowy
Krótki domowy trening nóg

2 komentarze:

  1. Nie widzę tutaj nic specjalnego.
    Trening jak trening. Coś w tym stylu wykonuje większość osób chcąc wykorzystać swoją energię przed treningiem właściwym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zazwyczaj nie ma w żadnym treningu rewelacji, nie ma żadnych magicznych zmian chwytu itd. W prostocie tego planu, tkwi jego specjalność : )

      Usuń

Drogi Czytelniku, bardzo się ciesze, że zajrzałeś do sekcji komentarzy! Pisz co tylko masz ochotę.
Z małym ale - nie akceptuję w komentarzach chamstwa.
Można mnie hejtować śmiało bo to ważna część dyskusji w internetach, ale akceptuje tylko hejt ludzi którzy nie robią tego tylko po to by mi pocisnąć, a faktycznie mają coś ciekawego do powiedzenia. Chamstwo i nienawiść nie będą tolerowane :) Co innego czarny humor, ale to umiem rozróżniać : >
Nie wolno też umieszczać brzydkich linków czy perfidnych reklam bez mojej zgody.
Dobrego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...