niedziela, 11 grudnia 2016

Street Workout co to jest W rutyna?

Kompletnie nie mogę znaleźć po internetach opisu tej rutyny. Może źle ja nazywam, ale dla mnie to ,,W" rutyna. Świetna na poprawę wytrzymałości w Street Workout i do przełamywania treningowej nudy. Warto to wrzucać co jakiś czas do treningu, albo nawet przez jakiś czas stosować to regularnie. Zapraszam do dalszej lektury.

Od razu do sedna:

Wybierasz sobie jakieś ćwiczenie, pompki, dipy, podciągania, muscle upy. Coś co trenuje Twoje fundamenty. 

Powiedzmy że umiesz podciągnąć się już 10 razy. Będziesz musiał trochę zmniejszyć ilość na tym treningu, żeby temu podołać, ciężko mi stwierdzić ile konkretnie. Myślę że załapiesz : ) Raczej nie polecam tego początkującym.

Podciągasz się 6 razy po czym liczysz do 10, tak żeby odliczyć sobie 10 sekund przerwy. Następnie podciągasz się 5 razy i znowu liczysz do 10. Gdy dojdziesz do jednego powtórzenia, to wracasz znowu do 6, taka drabinką z przerwami liczącymi sobie 10 sekund. Doszedłeś do tych 6? To znowu do jedynki. Jest jedynka? To znowu wracasz do 6, ale zapewne już ostatkiem mocy.

Rozpisując sobie te serie dla tego przykładu, będzie wyglądać to tak:
6/5/4/3/2/1/2/3/4/5/6/5/4/3/2/1/2/3/4/5/6

Jeśli czujesz że wymyśliłeś sobie za dużą liczbę podciągnięć, to pomóż sobie nogami na końcu, aby podołać (było sobie mniej powtórzeń brać ;P)

O drabinkach pisałem tutaj: http://www.paweltrenuje.pl/2016/06/jak-zwiekszyc-ilosc-powtorzen-vol-2.html

Możesz to stosować do innych ćwiczeń tak jak pisałem już wyżej, albo nawet robić to na 2 ćwiczeniach. Dobierz sobie np podciąganie nachwytem z pompkami na poręczach. Jedziesz tak samo, z takimi samymi przerwami pomiędzy kolejnymi seriami każdego ćwiczenia.

Dlaczego W rutyna? Bo to taka drabinka, najpierw idziesz w dół, później do góry, później znowu w dół i finalnie znowu do góry. Jak w literce W. Rozumiecie moje rozumowanie, czy mam zbyt wybujał wyobraźnie? :)

Trochę robię wam teraz przegląd, jak teraz ćwiczę przyznam szczerze. Ale niech to będzie inspiracją dla was, do wymyślania swoich treningów. Ja dwa razy w tygodniu jadę tym: Klik Klik, a na koniec tygodnia w ostatni dzień, 30 minutowy trening nóg i na zakończenie właśnie ta rutynka. Polecam gorąco. Bardzo dużo ruchów w krótkim czasie.

Źródło fotki nagłówkowej: https://www.facebook.com/pg/BarBrothersOfficial/

Zobacz jeszcze:
Najlepszy trening Street Workout dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych
Trening Street Workout pod umiejętności
Street Workout dla zielonych + Łatwy plan treningowy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz