środa, 27 kwietnia 2016

Wszystko co powinieneś wiedzieć o suplementach białkowych

Facet zapisuje się na siłownie - ,,no se będę chodził na siłkę i jeszcze jakieś białeczko se kupie, bo trzeba". Nie trzeba. Prawidłowo brzmiało by to ,,Od teraz będę ćwiczył i prawidłowo się odżywiał, wspomogę się tylko lekko suplementami za jakiś czas, jeśli będzie potrzeba".
W tym artykule o odżywkach białkowych!

piątek, 22 kwietnia 2016

Street Workout, a Gimnastyka Sportowa + Plan treningowy

Czym jest gimnastyka sportowa i dlaczego osoba trenująca z masą ciała mogła by coś zyskać dzięki tej wiedzy? Kiedyś mi się wydawało, że gimnastyka jest dla elity, kojarzyła mi się z małymi Azjatami, którzy od wczesnych lat trenują, by robić te fantastyczne rzeczy. Jednak to wcale nie takie "dla elity", a my trenujący kalistenike, możemy wiele na tym zyskać.

niedziela, 17 kwietnia 2016

Skazany na trening - Biblia kalisteniki? Recenzja

Od premiery książki ,,Skazany Na Trening" Paula Wada, minęło już trochę czasu. Od tego czasu, autor zdążył napisać kolejne książki o tej tematyce. Tutaj jednak zajmiemy się tą książką, która jest podstawą. Ta książka spowodowała wielki boom na kalistenike!

środa, 13 kwietnia 2016

Dlaczego każda kobieta musi trenować siłowo

Jestem zdania, że każdy człowiek na ziemi powinien dbać o sprawność swojego ciała. Prawie połowa z moich czytelników to kobiety. Wiec o to i kolejny artykuł dla was drogie Panie. Trochę motywacji :)


piątek, 8 kwietnia 2016

Cała prawda o kreatynie

Kreatyna jest jednym z najpopularniejszych suplementów diety w świecie sportów sylwetkowych. Narosło wokół niej mnóstwo mitów i nieprawdziwych stwierdzeń. Dowiedz się czy kreatyna jest faktycznie tak fajna, jak się mawia i czy faktycznie da Ci efekt. Zapraszam : )

niedziela, 3 kwietnia 2016

Przykładowy kalisteniczny plan treningowy na mase

Na moim blogu znajdziecie mnóstwo porad jak poprawnie trenować, odżywiać się, czy robić ćwiczenia. Kilka planów treningowych nakierowanych na rozwój ogólny, też jest. Przyszła pora by i typowy plan na objętość mięśni się tu znalazł. Dlatego tutaj opisze plan na masę mięśniową w kalistenicznym wydaniu.