czwartek, 2 lipca 2015

Forma Początek Lata 2015

Cześć, dziś chciałbym wam pokazać fotki mojej formy na to lato które zrobiłem niedawno na treningu :) Nie jest to szczyt moich ambicji, nie jest to też nie wiadomo co, jednak ja jestem zadowolony bardzo. Schudłem ostatnio mocno, jednak czuje się teraz na prawdę świetnie. Przy moim trybie życia ostatnio ciężko było nie schudnąć. Jeżdżę dużo na rowerze i cały czas chodzę na basen gdzie się nie oszczędzam.



Trenuje od 2 lat. Palę średnio paczkę na tydzień, chociaż ostatnio ze względu na prace jest tego więcej. Nie odmawiam sobie piwa ze znajomymi czy kebaba wieczorem. Jak mam ochotę to jem pizze z mrożonki.
Mam poczucie że przez to że pale i nie przykładam się bardziej do tryby życia marnuje swój potencjał. Może kiedyś zmądrzeje :) Ale na razie najważniejsze że powoli do przodu.

Mój trening aktualnie jest oparty tylko o ćwiczenia ze skazanego na trening i w dodatku robię je tak jak autor opisał. Wynika to z tego ze miałem bóle w kręgosłupie i nadgarstku. W momencie jak mi kręgosłup strzyka to definitywnie znak że coś źle robiłem. Planuje całe lato tak trenować by zbudować więcej siły i wzmocnić to o czym prędzej pisałem. Taki powrót do podstaw który jest mi potrzebnym. Różnica miedzy tym co jest w Skazanym a tym co ja robię jest taka że trenuje 3 razy w tygodniu całe ciało. Takie FBW. Kolejność ćwiczeń wygląda tak: przysiady, pompki, pompki w staniu na rękach, podciąganie, tu jest miejsce na mały freestyle na drążku, a trening kończę wznosami i mostkami. Ważne są również progresje w skazanym bo tez o nie się opieram. Dla tych co nie wiedzą o co chodzi zapraszam do lektury tej książki :)









I nie zapominajcie o nogach! To się przydaje każdemu. Pod koniec sezonu chce robić perfekcyjne siady na jednej nodze!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz